fredag 21 december 2012

......en veckas sjukstuga till..........


hej alla fina därute..ja här har man verkligen lyst med sin frånvaro både med inlägg o med kommentarer till Era härliga bloggar!!! Vilde W har varit sjuk hela veckan i hög feber....det ha varit många vakna nätter med temp upp mot 40.5....men i onsdags va det nog då blev det doktorn o då var det öroninflammation o jätteröd i halsen....tyvärr har det inte vänt riktigt ännu utan han är sååå hängig....vi avvaktar tills i morgon...annars få det blir läkarjouren i Kalmar...
 
I dag visar jag några underbara alster av härliga sprudlande Marion som driver bloggen Basic label Sweden alltså ni måste bara kolla hennes blogg så läcker o så gör Marion så läckra saker av drivved från Öland helt i min smak...ÅTERVINNING ME LIKE!!!!





I kväll blir det att pynta julgranen o försöka få lite julfint...städningen struntar jag blankt i......hahahha viktigast att få lite julfint o att pyssla om o njuta med familjen!!! Om jag hinner tänker jag absolut gå in på era fina bloggar men det blir senare i kväll!!!! Stor kram från Maja ps favvoboken som jag köpt till mig själv i julklapp......Sanselig jul!!!!

17 kommentarer:

  1. Hejsan vännen!
    Oj vilken hög feber..hoppas verkligen det vänder snart.
    Vilka fina saker du visar, min favorit blev den fina träbiten med hjärtan men allt var fint.
    Önskar dig en fin sista adventshelg och en GOD JUL.
    Massor av julkramar, Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Julskinkan har precis tagits ur ugnen och om en stund blir det provsmakning och årets första julmacka....love it!!!
    Hoppas att lillen är på bättringsväg, så trist att åka på det nu :( Jag hoppas att vi har haft vår beskärda del av julsjuka, för nu vill jag inte ha fler baciller innanför våra dörrar!!

    Vill önska dig en riktigt God Jul o Gott Nytt År fina du!!
    Varm kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra saker:)) Stackars liten, skickar styrkekramar och önskar er en riktigt God Jul:))

    Kraaaaaaam kråke

    SvaraRadera
  4. Trist med sjukstuga! Hoppas att han piggar på sej till jul och att det vänder snart!
    Härliga saker du visar!
    Klokt av dej att köpa den boken!
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Hoppas det nu vänder och han blir pigg till jul.
    Önskar er en mysig jul!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  6. Fy då! Håller tummarna att han mår bättre idag och att ni andra får hålla er friska! Det är precis samma här. Men det är kanske jag som är värst just nu, lunginflammation, halsfluss, öroninflammation... Men Emma klagar på ont i öronen så vi kanske också får ut och åka idag. 6 mil till närmaste akut. Som jag redan har skrivit så önskar jag er en riktigt GOD JUL! Och fin julklapp, den är du sannerligen värd! Kram Anna

    SvaraRadera
  7. :) oooh tack snälla du: men hoppas W. mår bättre nu och önskar dig och din familj en riktig bra Jul : stor Kram/Marion

    SvaraRadera
  8. Det låter inge vidare... hoppas det blir bättre innan julafton.

    Önskar dig och familjen en fin och stämningsfull jul!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  9. Vill önska dig en fin och härlig jul. Kramar Mimmi

    SvaraRadera
  10. Hallå!
    Ja, vad fint hon gör av drivveden! Me like också! =)
    Hoppas att ni alla mår bra nu och
    får en härlig JUL med mycket MYS!!!!
    Julig kram
    Sofia

    SvaraRadera
  11. stackers er med sjuka just nu. min lilla hade feber igår med ont i örat och halsen, väntar ju nästan på att vi andra oxå blir sjuka. Så fina grejer hon gör Marion

    SvaraRadera
  12. Hej fina !

    Hoppas ni kryar på er ordentligt och kan njuta av julen.
    Den sidan du tipsade om får jag verkligen lust att kika närmare på..så fina bilder du tagit.

    Önskar dej en riktigt God Jul..kraaam

    SvaraRadera
  13. Tittar in för att önska dig en underbar jul! Hoppas ni kryat på er.
    Kram Tilda

    SvaraRadera
  14. Önskar dig den finaste av alla jular...
    Kram,
    Titti

    SvaraRadera
  15. Jag önskar dig en underbar jul med glädje och kärlek!
    Tack för dina varma hälsningar och din vackra blogg!
    Julkramar Raina

    SvaraRadera
  16. Jag önskar dig en riktig skön jul med mycket kärlek, värme och glädje.
    Njut av dessa lediga dagar.
    Varm kram Gerda

    SvaraRadera
  17. Kikar in och önskar en GOD JUL..

    SvaraRadera