tisdag 25 december 2012

En God Jul vill jag.......................

ÖNSKA ER ALLA!!!!! Tack alla Ni fina som har lämnat så fina kommentarer hos mig, det gör mig såååå glad! Dessvärre har jag inte kunnat vara inne hos Er ...prioriteringen har varit att badda en febervarm panna på lille Wille! Men det har äntligen vänt o feberna ha hållt sig borta sen i lördags natt...  



vi har firat jul hos min mormor o morfar som är över 90 år, de är fantastiska, fixar allt själva alltid ett dignande julbord med såååå mycket gott så nu blir det svångremmen på ....efter den goda lakritskolan doppad i mörk choklad med flingsalt på, som min härliga make R gjorde till Jul är slut förstås....mmmm receptet finns på min blogg om man går in på etiketter o JUL!

lite pics i dag från ett lite julpiffat skåp...stjärnor gjorda av Marion Ni vet hon med bloggen Basic label Sweden...de vackra hjortparet köpte jag av härliga Malin när vi besökte hennes butik förra helgen.....
Nu alla härliga ska jag gå o vila en liten stund innan nästa julfirande fortsätter....Stor kram från Maja


10 kommentarer:

  1. God jul på er och skönt att han e feberfri igen. Kram

    SvaraRadera
  2. Så otroligt vackra bilder
    önskar dej en fin Fortsättning på Julen, och att den lille kryat på sej,
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni mår bättre nu..tufft med feber !
    Så vackert stilleben..njuter av att titta på bilderna !

    Fortsatt fin julledighet till dej..kraaaam

    SvaraRadera
  4. Skönt att Wille är bättre inte roligt
    och vara sjuk på jul.
    Ha en fin forsatt julvecka
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Skönt att ni mår bättre. Så fin stjärna och fint du har det. God fortsättning och kram Nilla

    SvaraRadera
  6. Åh vad kul att jag hittade till dej! Så fin blogg helt i min smak...

    Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Neeeej vad tråkigt med en sjuk liten kille!!! Sänder massor med krya-på-sig-kramixar:))) Jättefina foton, såååå fint pyntat, tack för fin inspo!!!

    Stooor kraaaaam aka

    SvaraRadera
  8. Mmmm...
    Så fint du har det
    Roligt att tassa in i en ny blogg
    Underbara bilder
    Hit återvänder jag gärna
    Önskar dig en god fortsättning
    Kramis
    Sus

    SvaraRadera
  9. Jag jobbar idag och försöker hinna titta runt i blogglandia vilket jag hunnit med den sista tiden.

    Så skönt att Wille är feberfri :)
    Fina bilder du bjuder på! Tycker det är svårt att fota nu.. men vi går ju mot ljusare tider ;)

    Önskar dig en fortsatt fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  10. Åh, så vackert du gjort!!!
    Hoppas nu ni får vara friska och krya!
    Kram kram
    Sofia

    SvaraRadera